Új tréning platfromot vezetünk be közép-európai beszállítóink számára

2018. szeptember 14.

A közép-európai üzlet létrehozása óta kiemelten fontosnak tartjuk, hogy egyszerűbbé és átláthatóbbá tegyük a napi együttműködést beszállítóinkkal. Új módszereket és megoldásokat vezetünk be, hogy csökkenjen a bürokrácia, valamint új fejlesztésekkel készülünk partnereink számára. Azért, hogy beszállítóink könnyebben megértsék az eljárásokat és irányelveket, Beszállítói Tréning Alapismeretek néven egy új felületet hozunk létre nekik.

Az angol sikereket követően, 2018 szeptemberében egy új, továbbfejlesztett tréning platformot vezetünk be közép-európai beszállítóink számára. Így beszállítóink egyetlen helyen megtalálnak minden fontos információt irányelveinkről, szerződéseinkről, kampányainkról és pénzügyi, logisztikai szabályainkról. Emellett számos kézikönyv jelenik meg, amelyek a gyártásban, a csomagolásban és a sajátmárkás standardokban adnak útmutatást. Ezek igen hasznosak lesznek a több mint 3000, velünk együttműködő közép-európai beszállítónk számára.

“Tudjuk, hogy Közép-Európában a siker leginkább azon múlik, hogy beszállítóink könnyen megértsék az eljárásokat, ütemterveket, valamint, hogy támogatást kapjanak az összes stakeholdertől. Szeretnénk átlátható együttműködési szabályokat alkotni, melyek segítenek számukra fejlődni mind a négy piacon. A Beszállítói Tréning Alapismeretek segítségével egy helyen oszthatjuk meg a legfontosabb információkat, adatokat és irányelveket “– mondta Jakub Jaremko, közép-európai Supplier Engagement menedzser.

A Beszállítói Tréning Alapismeretek egyike azon eszközöknek, amelyet közép-európai szállítóink számára fejlesztettünk. 2017 óta csatlakozhatnak üzleti partnereink a beszállítói hálózathoz, mely ösztönzi az együttműködést, az innovációt és a fenntarthatóságot közép-európai beszállítóink között.  Évente négyszer szervezünk olyan online webinárokat, amelyek beszállítóink fontosabb rendszereire és témaköreire épülnek. A Tesco partnerei szintén igénybe vehetik a Beszállítói Segélyvonalat, vagyis azt az online felületet, amely 48 órán belül segítséget nyújt.