Népszerű bloggerek is segítenek az adománygyűjtésben

2019. május 20.

Influencerek is népszerűsítik az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor kampányát, melyet a Tesco is támogat. Pénztárosversenyt is hirdettünk, hogy minél több kupon találjon gazdára, vagyis minél több rászoruló gyereken segíthessünk!

Iklódi Dóra gasztroblogger és foodstylist (2018 Év Gasztrobloggere) közösségi oldalain 3-4 ezer ember követi, ő osztotta meg a következő sorokat:

“Amióta édesanya vagyok, még inkább érzékeny lettem olyan ügyekre, ami gyerekekkel kapcsolatos. Nem győzök elég hálás lenni azért, hogy egészségesek vagyunk, van tető a fejünk fölött, minden nap kerül meleg étel az asztalra, van lehetőségünk utazni, világot látni. Ez azonban korántsem magától értetődő, rengeteg olyan család él itthon, akik egyik napról a másikra küzdenek.”

Idén ő is támogatja a Felhőtlen gyermekkor kampányt és erre buzdít mindenkit!

“A Tesco idén is támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet „Felhőtlen Gyermekkor” adománygyűjtő kampányát, így az áruházlánc vásárlói 2019. június 2-ig a pénztárnál való fizetéskor 250 forintos adománykuponok megvásárlásával adományozhatnak, segítve ezzel a szervezet munkáját. A gyűjtés során befolyt adományokból az Ökumenikus Segélyszervezet bántalmazott és mélyszegénységben élő gyermekek számára szervez segítő, felzárkóztató programokat, nyári táborokat. Úgyhogy, ha a Tescóban jártok, akkor gondoljatok erre is a pénztárnál állva!”

Köszönjük a szívhez szóló sorokat, reméljük sokan fogadják meg Dóra tanácsát!