Tornáznál, de nincs időd rá? Itt a megoldás!

2019. július 4.

Laposabb has? Karcsúbb lábak? Jó lenne, szívesen is tornáznál, de nincs sok időd rá? Íme itt van 7 szuper hatékony, otthon végezhető gyakorlat nőknek. Próbáljátok ki, csak 5 perc és két hét után meglátszik már az eredmény!

Jó hír, hogy semmilyen eszközre nincs szükséged hozzá, csak akaraterőre, kitartásra és pozitív hozzáállásra! Ez a gyakorlatsor a test minden izmát megdolgoztatja.

Set of sport exercises. Exercises with free weight. Leg lifts, Squats, Push-Ups, Burpee, Plank, Lunges, Sit-Ups. Illustration of an active lifestyle Vector; Shutterstock ID 793472779; Campaign: 19TCE020 CP – may content; Agency: dotcom.sk; job leader: Victoria Okros; Other:

Az első gyakorlat a láblendítés, ami erősíti a fenékizmokat, a comb hátsó részét és a gerincet. Utána a guggolás következik, ami a test alsó részén található legnagyobb izmokat erősíti. Ezt követi a fekvőtámasz, majd a négyütemű fekvőtámasz – ezeket mindenki ismeri, embertpróbáló pontosan végezni. Az ötödik az úgynevezett plank gyakorlat, ami egyszerűnek tűnik, de a kitartott testhelyzet keményen megdolgoztatja az izmokat. Majd lábizom-erősítő gyakorlatokkal folytatódik a sor, melyek nemcsak az ülőizmokat és a hátsó combizmokat erősítik, de fejlesztik az egyensúlyérzéket és a koordinációt is. A végére marad a hasizom gyakorlat.

Ha bizonytalan vagy abban, hogy  valamelyik gyakorlatot pontosan hogyan végezd és hányszor, itt találsz segítséget.

Hajrá! Mozgásra fel!