Adjatok visszajelzést az üzleti utakról

2019. július 9.

Kedves kollégák,

Itt a Tesconál igyekszünk olyan nagyszerű munkahelyet teremteni, ahol kollégáink úgy érezhetik támogatjuk őket munkájuk során. Emellett mivel vállalatunk széles körben elterjedt a világon, néha megkérhetünk arra, hogy üzleti okokból kifolyólag utazz.

Mint azt ti is tudjátok, 1,5 évvel ezelőtt új utazásszervező céget kezdtünk el használni (CTM), aki segít üzleti útjaink megszervezésében az egész közép-európai régióban. Mint mindig, most is elkötelezettek vagyunk amellett, hogy munkatársaink számára a legjobb szolgáltatást nyújtsuk, és ezért emlékeztetni szeretnénk titeket, hogy ha bármilyen észrevételetek, problémátok, panaszotok van az utazásszervező cégünkkel, vagy az általuk nyújtott szolgáltatással kapcsolatban, kérjük osszátok meg észrevételeiteket a helyi Szabályzat menedzserrel, aki eszkalálni fogja az esetet.

Arra biztatunk, hogy a problémát minél részletesebben írd le, hogy megbizonyosodhassunk arról, az összes lejelentett panasz megfelelően kivizsgálásra kerül.

Ne felejts el visszajelzést adni a hotellel kapcsolatos tapasztalataidról a visszajelző e-mailben, melyet az utazásodat követően kapsz meg.

 

A Szabályzat Menedzserek elérhetőségei:

CZ: Skácelová Marketa, marketa.skacelova@tesco.com

HU: Bihari Bernadett, bernadett.bihari@tesco.com

PL: Hajkiewicz-Dyl Joanna, Joanna.Hajkiewicz-Dyl@tesco.com

SK: Pillárová Blanka, blanka.pillarova@tesco.com

 

Szabályzat csapat