A hírös városba is házhoz jövünk!

2019. szeptember 11.

Októbertől már a Kecskeméten és környékén élők is élvezhetik a Tesco házhozszállítás minden előnyét. 25 új kolléga munkába állításával gondoskodunk a körülbelül 215 ezer itt élő kiszolgálásáról. Így már több mint 1,6 millió háztartás számára lesz elérhető – Tesco honlapján vagy mobiltelefonon keresztül – az online bevásárlás lehetősége. Érdemes már most regisztrálni rá!

Ti is érzitek? A tanév újraindulásával ismét besűrűsödtek a napok. Az iskola, óvoda, valamint a munka és különórák mellett a családokban egyre kevesebb idő jut a közös programokra. Az együtt töltött idő különösen értékes, ezért óriási segítség, ha a hétvégi nagybevásárlást minél könnyebben és gyorsabban intézhetjük.

Az egyre több magyar háztartást lefedő Tesco Online Bevásárlás október elején Kecskemétre, Ballószögre, Helvéciára, Nagykőrösre, Kiskunfélegyházára, Ceglédre, illetve Nyársapátra is megérkezik. Az itt lakó körülbelül 215 ezer ember így otthon, akár a kanapéról pár kattintással kiválaszthatja, mire van szüksége, mi pedig házhoz visszük a megrendelt termékeket. A szolgáltatásra előzetesen regisztrálók két darab, kedvezményes vásárlásra jogosító kupont kapnak – ezeket online válthatják majd be.

25 új kollégánk munkába állításával az eddigi több mint 1,5 millió mellett – a mostani bővüléssel – további 85 ezer háztartás, és egy újabb régió számára lesz elérhető az online bevásárlás lehetősége. Budapest, Szeged, Győr, Veszprém, Székesfehérvár, Debrecen és Pécs régióival együtt októbertől országosan összesen már 129 településen vehető igénybe a szolgáltatásunk. Vásárlóink kétórás idősávok kiválasztásával, akár három hétre előre is leadhatják rendelésüket a közel 20 ezer féle, a kecskeméti áruházban elérhető termékekre, amelyek kiszállítását reggel 8 és este 10 óra között kérhetik.

A technikai fejlesztéseink (applikáció, önkiszolgáló kassza, Scan&Shop és Click&Collect szolgáltatások) mellett így az online rendelés és a házhozszállítás folyamatos bővítésével is hozzájárulunk a jobb és gördülékenyebb vásárlói élményhez.

Felhasználóink a bevasarlas.tesco.hu oldalon vagy a Tesco Bevásárlás (Androidon és iOS-en is elérhető) alkalmazásban tudják összeállítani a rendelésüket. A bevásárló asszisztensek a kiválasztott termékeket a kecskeméti Talfája utcában lévő Tesco hipermarketben fogják összekészíteni, amelyeket kollégáik négy autóval szállítanak ki vevőinknek. Amennyiben valamelyik megrendelt termék éppen nem elérhető az áruházban, az asszisztensek helyettesítő terméket választanak. Ez árban és minőségben is a lehető legközelebb áll az eredetileg rendeltekhez. Vásárlóink pedig eldönthetik, hogy kérik-e ezt a terméket vagy nem. A válogatás és a „kosár” feltöltése tehát ugyanúgy zajlik, mintha mi magunk vásárolnánk személyesen.

Tudtátok? 2013-ban Budapesten, a versenytársak között elsőként indítottuk el házhozszállítási szolgáltatásunkat. 6 év alatt több mint 20 millió rendelést, 150 millió terméket, 500 ezer címre történő kiszállítást, és csaknem 10 millió megtett kilométert teljesítettünk!

Vigyétek a jó hírt, hogy újabb városban érhető el kényelmi szolgáltatásunk!