Változott az email címed, vagy elfelejtetted a jelszavad és nem tudsz belépni az Éntescómra? Ez a teendőd!

2020. január 21.

4 perc olvasási idő

Kövesd képes útmutatónkat, hogy minél gyorsabban beléphess az Éntescómra és olvashasd a legfrissebb, csak munkatársainknak szóló híreinket! Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a belépéssel kapcsolatban. 

MÁR REGISZTRÁLTAM, DE NEM TUDOK BELÉPNI AZ ÉNTESCÓMRA
  • Lépj be az e-mail címeddel és a jelszóddal.
  • AZ EMAIL CÍM (amely jelen esetben egy felhasználónévnek tekinthető) MINDEN ESETBEN A REGISZTRÁCIÓKOR MEGADOTT EMAIL CÍMED, EZ NEM VÁLTOZIK AKKOR SEM HA MEGVÁLTOZIK AZ EMAIL CÍMED, AMIRE A LEVELEKET KAPOD.
  • Ha beléptél a régi címeddel, akkor már tudod módosítani az e-mail címed, amire az értesítés érezik.
  • Ha így sem sikerül belejelentkezned, akkor kattints a “Nem sikerül bejelentkezned? Kattints ide!” gombra!
  • Kövesd az utasításokat!
ÚJ KOLLÉGA VAGYOK
1. Kattints a főoldalon a Belépés/Regisztráció fülre
2. Jobb oldalon nyomd meg a Most regisztrálok gombot.
3. Add meg az adataidat.
Amennyiben most léptél be a céghez, akkor néhány napot várnod kell, mire a rendszerbe be tudsz lépni a regisztrációt követően. Próbálkozz újra néhány nap múlva.
További kérdésed van a belépéssel kapcsolatban?
Írj a hu_entescom@tesco.com címre, hogy segíthessünk!