„Év Befektetője” díjat kapott a Tesco

2020. február 13.

5 perc olvasási idő

A Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) az „Év befektetője” díjjal tüntette ki a Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központját (TBST).

 

A HIPA minden évben 8 kategóriában díjazza az adott év legjelentősebb beruházásait végrehajtó vállalatait. A 2019-es évre vonatkozó díjátadó gálát február 12-én tartották a Pesti Vigadóban, ahol számos projektet, új befektetőket, és már meglévő kapacitással rendelkező, valamint azokat fejlesztő vállalatokat díjaztak. A Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központja az “Év Szolgáltató Központ Beruházása” kategóriában vihette el a rangos elismerést.

A díjat a TBST vezetőségének külföldi távolléte miatt Pártos Zsolt, a Tesco Magyarország ügyvezető igazgatója vette át. „Komoly megtiszteltetés a díjazott vállalatok között szerepelni az „Év Befektetője” díj nyerteseként. Hálásak vagyunk a Külgazdasági és Külügyminisztériummal és a Nemzeti Befektetési Ügynökséggel ápolt tartós szövetségért, valamint a tőlük érkező támogatásért, melyet a Tesco budapesti Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központjának létrehozásakor kaptunk. Egy ilyen rangos díj elnyerése nem csupán a Magyarország iránti hosszú távú elkötelezettségünk elismerése, hanem a Tesco és a magyar kormány stratégiai partnerségének jelentős mérföldköve is egyben” – mondta el Pártos Zsolt.

A Tesco 2019 márciusában jelentette be Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központjának budapesti megnyitását. A központ teljes kapacitásával 800 szakember számára biztosít majd munkát. A központ feladata, hogy dedikált támogatást nyújtson az áruházlánc közép-európai munkatársainak és vásárlóinak a Tesco Csoporton belül. A létesítmény létrehozásával a Tesco elkötelezetten segíti azt is, hogy a külföldön élő tehetséges magyarok karrierjüket hazájukban építhessék tovább.

A díj egy igazán kimagasló elismerés és megtiszteltetés kollégáink számára, hiszen tükrözi mindazokat a fejlesztéseket és sikereket, amiket az elmúlt évben a Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központjának indulása óta elértek. A bérszámfejtés és munkaügyi adminisztráció, a beszállítói tranzakciók és ügyfélszolgálat terén a munkafolyamatok hatékonyabbak és pontosabbak lettek, a kollégák ezzel napról napra magasabb színvonalon támogatják a Magyarországot, Lengyelországot, Csehországot és Szlovákiát magába foglaló régiós piacot.

Ezúton gratulálunk a TBST-nél dolgozó kollégáknak az elmúlt évi elkötelezett és kitartó munkájukért!