Elismerés a Tesco Marketing és PR csapatának

2020. április 27.

3 perc olvasási idő

Tájékoztató és biztonsági kampányaink célba érnek – ez derül ki a Médiapiac.com szakmai portál legújabb összefoglalójából. A “Tesco marketing és PR csapata kifejezetten jól szerepelt az első hetekben” – így vélekedik a lap által megszólaltatott egyik legnagyobb közvéleménykutató cég, az Ipsos. Büszkék vagyunk rá, hogy a rendkívüli időszakban nyújtott figyelemfelhívó és biztonsági kampányainkat nemcsak vásárlóink, hanem a szakemberek is elismerik.

“A magyar fogyasztók nagyra értékelik a proaktív kommunikációt” – ezzel a címmel jelent meg átfogó cikk a Médipiac.com oldalán. Az Ipsos közvéleménykutató cég két szakemberét kérdezték, hogyan értékelik az elmúlt időszak nagyvállalati kommunikációját.

Az interjúból kiderül, hogy az Ipsos 2020 áprilisától, azaz a kijárási korlátozás első napjai óta hetente méri a koronavírus fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásait. A hagyományos, kérdőíves adatgyűjtés mellett globálisan figyelik a cégek kommunikációját, CSR aktivitását, illetve a próbavásárlóik saját ügyfélélményeit is elemzik.

Ez alapján pozitív képet mutat, ahogyan a Tesco tájékoztatja az embereket.

 “A Tesco marketing és PR csapata kifejezetten jól szerepelt az első hetekben, de szektorátlag szinten a drogériák is pozitív példaként említhetők. A két mért hullám alapján a közhangulat ezzel együtt egyáltalán nem mondható rossznak, a lakosság új körülményekhez való alkalmazkodó képessége, rugalmassága újra és újra meglep minket, és jó hír lehet ügyfeleink számára.”

Örülünk, hogy a szakma is elismeri törekvéseinket.

Köszönjük a Marketing és PR csapat munkáját!