Rangos versenyen tarolt a Tesco Business Services

2020. november 3.

2 perc olvasási idő 

Hatalmas örömmel jelentjük, hogy a Tesco Business Services számos elismerést nyert el a rangos Shared Services and Outsourcing Network (SSON) díjkiosztóján. Köszönjük, hogy munkátokkal ti is minden nap jobbá teszitek szolgáltatásainkat és hozzájárultok cégünk hírnevének öregbítéséhez. 

 

Szorgalmas, kitartó munkánk meghozta eredményét: öt kategóriában is nyert idén a Shared Services and Outsourcing Network díjkiosztóján a Tesco Business Services. Az évente megrendezésre kerülő rangos gálán tavaly a legjobb 20-ba kerültünk a ‘Best Shared Services’ kategóriában. Ez, akkor egymagában is hatalmas siker volt. Idén a harmadik helyig repültünk és mellé más elismeréseket is elnyertünk.

Ezek:  

  • Change Management Impact (Változások/változtatások segítése): ezüst elismerés 
  • Automation Impact (Automatizálás): ezüst elismerés 
  • Customer Centricity (Ügyfélközpontúság): bronz elismerés 
  • Best Shared Services (Legjobb összetett szolgáltatás): bronz elismerés 
  • Value Creation (Értékteremtés): különdíj 

A csapatainkban rejlő tudás és kreativitás hatalmas eredményeket hoz vásárlóink számára vállalati szinten is. Nagyon köszönjük, hogy velük vagytok, és minden nap a legjobb formátokat hozzátok!