2 perc olvasási idő
˝Fürödni a bizonytalanságban, de nem engedve a növekedési tervekből és nem engedve abból, hogy az itt dolgozó kollégák biztonságban érezzék magukat. Azt hiszem, ez a kettősség jellemezte ezt az évet˝ – fogalmazta meg a tavalyi év kihívásait Szigeti Barbi országos HR vezetőnk a HR portál kérdéseire. Hogy mit vár 2021-től? Az interjúból ez is kiderül!
A HR Portál visszapillantó sorozatában a HR szakmában dolgozó vezetőket keresik meg, hogyan látták az elmúlt évet és milyen terveik vannak idénre. Legutóbb Szigeti Barbit, a Tesco HR vezetőjét kérdezték. Szerinte a tavalyi év számos nehéz és felejthetetlen pillanatot eredményezett. Egyszerre szem előtt tartani a céges terveket, ugyanakkor a járványhelyzet miatt még érzékenyebben reagálni a kollégák igényeire, hogy biztonságban érezzék magukat – ez jellemezte az elmúlt időszakot. Számos juttatással, támogatással igyekezett a Tesco megkönnyíteni a helyzetüket – Barbi ezekről is részletesen beszámolt az interjúban.
˝A jövőben továbbra is fókuszban marad a HR technológia fejlesztése, tovább kell dolgoznunk az online tér lehetőségein mind a HR adminisztráció, mind a fejlesztés terén. Ugyanakkor 2021-ben is a munkavállalói élmény növelése a fő célkitűzésem, ami igazán erős kihívás egy ilyen csodás karácsony után˝ – osztotta meg terveit a jövőre nézve.
A teljes interjú ITT olvasható.