Tévéműsor készült a Tesco Online Bevásárlás kulisszatitkairól

2021. február 8.

3 perc olvasási idő

Benne voltunk a tévében! Az apropó, hogy egyre népszerűbb a Tesco Online Bevásárlás. Nem is csoda, hiszen a fotel kényelméből, biztonságosan, cipekedés és sorbanállás nélkül lehet feltölteni az otthoni  készleteket. De vajon mi történik a rendelés leadásának pillanata és a címzetthez érkezés között? Ennek járt utána a TV2 Mindent tudni akarok című műsora. Debreceni kollégáink vezették be a stábot a házhozszállítás rejtelmeibe! 

Képek forrása: tv2.hu

Kiderült például, hogy 700 munkatársunk dolgozik azon nap mint nap, hogy országszerte minden online rendelést teljesítsünk. Nyolc éves az online bevásárlás lehetősége a hazai Tescónál, és ez idő alatt másfél millió címre, összesen 5 millió házhoz szállítást végeztünk. Maradva a számoknál: ez 250 millió terméket jelent!

Eszter és Gréti mutatja meg az online bevásárlás menetét Ádámnak

Kollégáink úgy vásárolnak be, mintha maguknak válogatnának. Azt a gyümölcsöt, zöldséget biztosan nem teszik a kosárba, amit ők sem vinnének haza. Kiderült, hogy általában a nagybevásárlást bízzák ránk vevőink. Tej, ásványvíz, banán, burgonya és állateledel is van a legtöbbet rendelt termékek között. Legfeljebb 80 kilogrammos lehet egy rendelés, de arra is volt már példa, hogy csak néhány édességet kért egyik vevőnk.

Sándor a kiszállítási praktikákat ismerteti

Hogyan vigyázunk a termékek frissességére? Mit jelent az érintésmentes átadás? Hány kilót mozgat meg naponta egy kiszállítási asszisztens?

Ambrus Ádámmal tartva bárki végigkövetheti egy rendelés útját, egészen a küszöbig.

A teljes adás ITT nézhető meg.