A vásárlói élményért felel új igazgatónk

2021. szeptember 10.

5 perc olvasási idő

Szilva Mónika 2021 augusztusában érkezett a Tescóhoz, ahol a folyamatosan változó vásárlói igényekhez igazodó marketingtevékenység irányításáért, valamint az ezen a területen végzett régiós munka összefogásáért is felel. Új igazgatónk több évtizedes tapasztalattal rendelkezik FMCG területen. Sok sikert kívánunk neki!

A kiskereskedelem jelentős átalakuláson megy keresztül, amit a koronavírus-járvány még tovább fokozott, illetve felgyorsított. A vásárlói trendek és szokások folyamatos változására reagálva nemrég mindhárom régiós országban, így Magyarországon is helyi marketingvezető kinevezésével erősítettük meg szervezeti működésünket, aki a vásárlók döntéseit nyomon követve irányítja a nekik szóló kínálat és a velük való kommunikáció kialakítását.

Ahogy arról már beszámoltunk, Szilva Mónika augusztus elején csatlakozott csapatunkhoz vásárlói élmény igazgatóként. A szakember összesen mintegy 24 évet töltött a Nestlénél marketingterületen, ahol vezetőként a Food üzletág vezetéséért, a fogyasztói kommunikációért, valamint digitális és e-business területek irányításáért is felelt. Ezt megelőzően a vállalat Italok üzletágánál dolgozott, ahol marketingmenedzseri pozícióból előrelépve vezette a Nestlé első számú, legfontosabb divízióját, valamint régiós szintű projekteket is, többek között a NESCAFÉ márkafejlesztésekért is felelve.

„A Tesco a hazai és regionális kiskereskedelem egyik vezére, valamint a ma ismert kiskereskedelmi kultúra egyik kialakítója. Az áruházlánc számos innovatív megoldás bevezetésével járult hozzá a kereskedelem fejlesztéséhez, most pedig szintén a folyamatos fejlődésre összpontosít azzal, hogy a vásárlói igények aktuális alakulásához rugalmasan igazodó működést helyezi a középpontba. A vásárlói élmény csapat vezetőjeként feladatom a vásárlói értékek, motivációk megismerése és képviselete, valamint ezek beépítése a választék kialakításába és a vásárlói kommunikációba, ami szoros együttműködést kíván a vállalat különböző részlegeivel, illetve a régiós marketingcsapattal. Az FMCG területen szerzett tapasztalatom kiterjed többek között az üzletfejlesztésre, a márkaépítésre és a digitális alapú új modellek kialakítására. Bízom benne, hogy ezzel a széles üzleti rálátással segíteni tudom a Tescót az agilis működés napi szintű, gyakorlati megvalósításában. A változás mindig újabb lehetőség a fejlődésre, amit együtt sikerrel meg tudunk valósítani”– mondta az új igazgató.

Szilva Mónika számára a tehetségek fejlesztése is fontos, így mentorként több mint három éve vesz részt startupokat segítő üzleti programban, valamint évek óta a Magyar Marketing Szövetség aktív tagja, ahol a digitálismarketing-képzés keretein belül is foglalkozik mentorálással.

Sok sikert kívánunk neki!