Az Integrity Hero naplójából – Ne hallgass vonal

2021. november 29.

2 perc olvasási idő

A mai történetben szeretném megmutatni, mennyire fontos, hogy tisztességesen járjatok el, hogy helyesen cselekedjetek, és hogy a Tesco hogyan gondoskodik rólatok, ha kellemetlen helyzetbe kerültök.

Két nappal ezelőtt láttam Lucie-t, ahogy fejét a kezébe temetve a konyhában ül és láthatóan nagyon rossz kedve volt. Odamentem hozzá, mellé ültem, és megkérdeztem, mi történt. Elmondta, hogy nagyon dühös a főnökére, mert az egyik megbeszélésen kiabált az egész csapattal, nagyon helytelen megjegyzéseket tett egy kollégájára, és azt is észrevette, hogy a múlt héten egy beszállítóval tartott találkozón kapott egy borítékot. Fogalma sincs, hogyan kezelje a helyzetet.

Megkérdeztem tőle, miért nem próbálja ki a Ne hallgass vonalat? Ha felhívja a +36 80 33 00 22-as telefonszámot, és panaszt tesz, akkor a panasza minden bizonnyal a megfelelő személyhez kerül, és az egész ügyet kivizsgálják.

Lucie megfeledkezett erről a lehetőségről. Azonnal felkelt, felvette a mobiltelefonját, és felhívta a Ne hallgass vonalat. Körülbelül 20 perc múlva visszatért hozzám és megköszönte a tanácsomat. Ráadásul sokkal kevésbé aggódott.

Ha hasonló helyzetben találjátok magatokat, és valami helytelen, az Üzleti és Etikai Kódexünkbe, vagy egyéb biztonsági előírásainkba, szabályzatainkba ütközőt észleltek, ne felejtsétek el, hogy a Ne hallgass vonal mindig a rendelkezésetekre áll. Az incidensek bejelentésével nem csak magatokat, de a céget is megvéditek, ami szintén fontos!


From the diary of Integrity Hero – Protector Line

In today’s story, I want to show you how important is to play fair, to do right things and how Tesco will take care of you in inappropriate situations.

Two days ago, I saw Lucka sitting in the kitchen, her head buried in her hands and not looking good at all. I went to her, sat next to her, and asked her what had happened, because she looked really unhappy. She told me that she was very upset with her boss because he was shouting on the whole team at meetings, he had really inappropriate comments towards one colleague, and she also noticed that he had received an envelope at a meeting with a supplier last week. She has no idea how to deal with the matter.

I asked her why she wouldn’t try the Protector Line? If she calls 800 114 477 and makes a complaint, it will certainly get to the right person and the whole matter will be investigated.

Lucka apparently forgot about this possibility. She got up immediately, picked up her mobile phone, and called the Protector Line. She returned to me in about 20 minutes and thanked me for my advice. Plus, she looked much less worried.

If you find yourself in a similar situation where you notice that something is going wrong in an interpersonal relationship, a violation of the Code of Ethics or safety regulations and other important regulations, do not forget that the Protector Line is here for you. By reporting these incidents, you are protecting yourself and our company, and that is important!